Loading...

نکات خرید به صورت غیر حضوری

|
نکات خرید به صورت غیر حضوری

نکات مربوط به خرید آنلاین و غیر حضوری :

بهترین و مطمئن ترین راه خرید به صورت حضوری میباشد تا بتوانید قطعات یا دستگاه خریداری شده را تست نمایید و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

لذا ارسال قطعات یا دستگاه با پیک یا پست شامل نکاتی میباشد که دانستن آنها الزامی است:

از آنجایی که قطعات الکترونیکی بسیار حساس هستند از جمله گوشی ، تبلت ،السیدی ، مادربورد ، فلت و ... در حین ارسال با پیک یا پست ممکن است صدمات فیزیکی (ضربه،فشار و ... ) ببینند  و همچنین این امکان وجود دارد که زیر دست تعمیرکاران غیر حرفه ای حین نصب دچار ایراد شوند.

بنا به دلایل ذکر شده ، ایسوس تک مسئولیت خرابی فنی و فیزیکی قطعات یا دستگاه های ارسال شده را نمیپذیرد، 

جهت اطمینان بیشتر از سلامت قطعه یا دستگاه خریداری شده به صورت آنلاین یا غیر حضوری میتوانید از پشتیبانی ایسوس تک درخواست فیلم تست قطعه یا دستگاه خریداری شده را داشته باشید تا برای شما ارسال گردد و از سلامت آن قبل از ارسال اطمینان حاصل نمایید.

اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد بهتر است آن را به صورت حضوری تحویل دهید و یا آن را با پیک یا پست ارسال نمایید تا قطعات مورد نیاز شما توسط تکنسینهای ایسوس تک تعویض گردد در این صورت قطعات تعویض شده یا تعمیر شده اگر دچار ایراد فنی * ( به مدت 3 الی 7 روز بسته به نوع تعمیر آن) شوند، دارای مهلت تست و مرجوعی میباشند.

* "به شرط آنکه عواملی مانند صدمه فیزیکی، استفاده نادرست،دستکاری توسط افراد، نوسان برق یا آب خوردگی نداشته باشد"

تست ، تحویل و یا مرجوعی  قطعه یا دستگاه میبایست به صورت حضوری انجام شود، در غیر این صورت تمامی هزینه های مربوط به ارسال های مجدد با پیک یا پست و خسارت های ناشی از مفقودی یا خرابی در حین ارسال ، به عهده خریدار میباشد.

همچنین قبل از انجام خرید، با دقت موارد مورد نیاز خود را چک نمایید و یا با پشتیبانی ایسوس تک جهت بررسی بهتر ، اطلاعات لازم را دریافت نمایید لذا پس از خرید، بازگشت وجه مقدور نمیباشد و در موارد خاص ، یک درصد کارمزد بانک جهت خرید آنلاین و هزینه انتقال بین بانکی از وجه پرداخت شده شما کسر و الباقی به حساب شما واریز میگردد.

و نکته آخر ، به علت نوسانات نرخ ارز، ممکن است برخی از کالاهای خریداری شده از سایت با تغییر قیمت همراه باشد،که در این صورت با شما تماس گرفته خواهد شد تا مبلغ نهایی با شما هماهنگ گردد. بهتر است قبل از خرید،قیمت روز کالای مورد نظر را از ایسوس تک استعلام بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

نکات مربوط به ارسال دستگاه جهت تعمیر :

1- در حفظ  برگه پذیرش نهایت دقت را به عمل آورید زیرا دستگاه به آورنده رسید تحویل داده خواهد شد.مدت اعتبار این رسید از زمان تحویل یک ماه می باشد که پس از مدت قید شده هیچ مسئولیتی در قبال دستگاه متوجه این مرکز نمی باشد.

2- قبل از تحویل دستگاه از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمایید زیرا تعمیرگاه هیچ مسئولیتی را در قبال حفظ اطلاعات داخل دستگاه و نرم افزارهای موجود در دستگاه را نمی پذیرد.

3- تعمیرگاه مسئولیتی جهت خاموش شدن و یا ایرادهای ناشی از بعد از تعمیر جهت گوشی های آب خورده ، ضربه خورده ، بازشده و تعمیرشده را نمیپذیرد.

4-تعمیرگاه موظف است ایرادهای اظهار شده توسط مشتری را بررسی و  رفع نماید و مسئولیتی در قبال ایرادهای اظهار نشده را ندارد.در صورت مشاهده ایرادهای اظهار نشده به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

5- قطعات تعویض شده یا تعمیر شده دارای گارانتی نبوده و فقط به مدت 3 روز دارای مهلت تست و مرجوعی میباشد. ( به شرط آن که با استفاده نادرست مشتری خراب نشده باشد)

6-تعمیرگاه موظف است دستگاه آماده تحویل را تا یک ماه در انبار نگهداری نماید.بعد از گذشت یک ماه در صورت بوجود آمد خرابی یا مفقودی دستگاه ، تعمیرگاه مسئولیتی ندارد و طی گذشت 2ماه دستگاه های تحویل گرفته نشده امحا میگردند.

7-تعمیرگاه در مورد چگونگی تعمیر پاسخگو نمیباشد و داغی در این مجموعه تحویل داده نمیشود.

8- پذیرش و تحویل دستگاه /قطعه به صورت حضوری باید انجام گردد در غیر این صورت تمام هزینه های مربوط به ارسال و دریافت دستگاه/قطعه ، بوجود آمدن خرابی/خسارت حین ارسال و یا مفقودی  و ارسالهای مجدد جهت بررسی به عهده مشتری می باشد.

9-تعمیرگاه در قبال ابطال دستگاههای گارانتی دار مسئولیتی ندارد.

10-تعمیرات تا مبلغ 250.000 تومان بدون هماهنگی با مشتری انجام میگردد . درصورت انصراف مشتری از تعمیر، جهت اجرت  باز و بست یا عیب یابی مبلغ 40.000 الی 80.000 تومان از مشتری دریافت میگردد.

(در برخی موارد خاص امکان انصراف وجود ندارد که به مشتری اطلاع داده خواهد شد)

 

0
نظرات
    ارسال نظر
    برگشت به بالا